Hallgatni arany

2013.10.03 17:53
Hallgatni arany 
 
 
Az egymásra figyelés fontosságáról
 
 
 
Figyelj és hallgass meg
Ha arra kérlek, hogy hallgass meg
és Te tanácsot adsz
nem teljesíted a kérésemet.
 
Ha arra kérlek, hogy hallgasd meg
érzéseimet, és Te elmagyarázod
miért rossz, hogy így érzek
akkor rám tiportál.
 
Ha arra kérlek, hogy hallgass meg
és Te úgy érzed, hogy valamit
tenned kell, hogy a problémám megoldódjon,
bocsáss meg, de én úgy érzem, hogy Te süket vagy.
 
Nem kértem mást, csak hogy figyelj rám és hallgass meg.
Nem kértem, hogy tanácsolj,
sem, hogy tegyél,nem kértem mást, csak, hogy
hallgass meg.
 
Nem vagyok tehetetlen,
Csak gyönge és elesett.
Amikor teszel valamit helyettem amit nekem kell megtennem,
csak megerősíted félelmemet és gyöngeségemet.
 
 
 
De ha elfogadod, hogy úgy érzek, ahogy érzek
még ha ez az érzés számodra érthetetlen is,
lehetővé teszed, hogy megvizsgáljam és értelmet adjak az érthetetlennek.
Ha ez megtörténik, a válasz világossá válik és tanácsra sincs szükség.
 
Talán azért használ sok embernek az imádság, mert Isten nem ad tanácsot,
sem megoldást, figyel és meghallgat, a többit ránk bízza.
Tehát Te is, kérlek figyelj rám, és hallgass meg.
Ha szólni akarsz, várj egy ideig
és akkor már én is tudok Rád figyelni.
 
Agnes Beguin

—————

Vissza