MINDIG AZT MONDOM MINDENKINEK, HOGY A TEREMTŐ NEM AZT NÉZI, HOGY MIT TESZEL, HANEM, HOGY MIT GONDOLSZ!
ÉS AZT A GONDOLATOT SZÁNDÉKOLOD-E MEGTENNI-AKÁR GONDOLATBAN MARADVA, AKÁR TÉNYLEGESEN.
(pl, van egy gondolatod-ami nem túl szép, mit kezdesz vele? Hagyod, hogy megmaradjon, de nem cselekszed meg, vagy azonnal törlöd! Mert, ha hagyod, akkor a szándék megvan rá, ha törlöd, akkor nem él tovább! szellemben beszélek minderről)
X.Y elő tudott hívni dolgokat azzal, hogy meghívta a szántszándékot. Repült, materializált, stb. Ezeknek mindnek ismernie kellett a szántszándékát ahhoz, hogy szándékolhassa őket.
Más ezzel szemben a forrást csapolta meg azzal, hogy egy volt a szántszándékkal.
Így nem voltak többé vágyai, mert a szántszándéknak nincs saját vágya, ezért legtöbbször semmit sem csinált.
A varázslóknak és a naguáloknak folyamatosan készenlétben kell állniuk, a szellem (szántszándék) megnyilatkozásaira várva, amik az előjelek, ómenek.
Az intuíció/megérzés a szántszándékhoz fűződő kapocs aktiválása.
Ez közvetlen tudást ad, amivel helyesen értelmezhetők az előjelek, s hiba csak akkor következhet be, ha a személyes érzések is szerepet kapnak az értelmezésben.
Amikor a szellem szól hozzád csendes szavaival, bizonyosan azonnal tudni fogod, mi is ő.
(Ő A VÍZSZELLEM VAGY SZENTLÉLEK INTELLIGENCIA ÉS FOGALOMNYELVEN BESZÉL, CSAK JELENIDŐT HASZNÁLVA.)
A szellem az igazi játékos, mi csak egyszerűen eszközök vagyunk a kezében.
A szántszándék előcsarnoka az emelkedett tudomás. Az erről való tudás mindenki számára elérhető, de nem megmagyarázható.
A paradicsomból való kiűzetés a szántszándék tudásának elveszítése.
A varázslói történetek absztrakt magjai pedig a felismerés árnyalatai, a szántszándékról való tudásunk fokai.
Az ember feladta a csendes tudást az értelem világáért. Minél jobban ragaszkodik az értelem világához, annál tűnékenyebbé válik a szántszándék. (ENNEK KÓROS FORMÁI A MATERIALIZMUS, AZ ATEIZMUS.)
A varázslók úgy szándékoznak bármit is, aminek a szándékozásába belefognak, hogy egyszerűen szándékozzák azt.
(EZ TAUTOLÓGIA, MÉGIS PONTOSAN KIFEJEZI A LÉNYEGET. A TITOK AZ ISMÉTLŐDÉS, A VISSZACSATOLÁS RÉVÉN.)
—————